مد و استایل

همه چیز درباره استایل مونوکروم-نکات و ترفندها

استایل مونوکروم

مونوکروم یا تک رنگ یعنی استایل سر تا پا تک رنگ!

در این استایل طیف های مختلف از یک رنگ با هم ترکیب میشوند.در واقع در این استایل رنگها خیلی محافظه کارانه انتخاب میشوند

خیلی مواقع توصیه میشود برای ست کردن رنگهای خاص و  یا بافتهای خاص از استایل مونوکروم استفاده شود.

گروه مد و زیبایی مای شیک امروز در نظر دارد شما را با انواع و اقسام مدل های استایل مونوکروم آشنا کند.پس همراه ما باشید

 

اگر فکر می کنید که تک رنگ پوشیدن، متعلق به ده های پیش است، سخت در اشتباهید. لباس های تک رنگ، اصلا نشان از سادگی و تیپ های ارزان و بی کیفیت نیست. استایل مونوکروم، یک از بهترین روش های استایلیستها برای سلبریتی های سینما و نیز ستاره های دیگر حرفه ها در رویدادهای مختلف است که اسگار و گلدن گلوب و گرمی از ان جمله است. مشتریان مونوکروم ،جنسیت نمیشناسد و هم در ستاره های مرد و هم زن کاربرد دارد. بنابراین اگر شیفته این ترند هستید به شما تبریک می گوییم!

 

مونوکروم هم برای استایل های کلاسیک مناسب است و هم استایل های کژوال روزانه.البته به مکان و زمان هنگام استفاده از استایل مونوکروم توجه داشته باشید.مثلا برای تیپ روزانه استایل سرتاپا زرد یا سرتاپا صورتی مناسب نیست.

سرتاپا یک رنگ پوشیدن، جذاب است و به این به استایل و اندام و رویکرد شما در طراحی تیپ و مکان و زمان بستگی دارد. قوانین مونوکروم مثل دیگر ترندهای دنیای مد و لباس، قطعی نیست و سلیقه ای است. اما آنچه در استایل مونوکروم اهمیت دارد، انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

استایل مونوکروم، استایل مناسبی است برای محل کار. به ویژه برای زمانی که صبح دیر از خواب بلند می‌شوید و یا روزی پرمشغله در پیش دارید؛ چرا که می‌توانید بزودی آماده شوید و در محل کار شیک و مرتب باشید و به این طریق نگرانی بابت هماهنگ کردن رنگ لباس‌های خود نخواهید داشت.

استایل مونوکروم برای افراد ریزنقش و قد کوتاه کاملا مناسب است. تک رنگ لباس پوشیدن به دلیل از بین رفتن مرز بین رنگ های لباس می‌تواند شما را قد بلندتر و لاغرتر جلوه دهد.

ترکیب رنگ به همین خاطر باید هوشمندانه باشد. اگر تک رنگ پوشی باعث رنجش شما می شود، نگران نباشید. انواع و اقسام روش ها هست که شما می توانید شکست رنگی در استایل خود ایجاد کنید که اکسسوری یکی از ان ها به شمار می رود. گاها تی شرت سفید رنگ می تواند تضاد رنگی در استایل پدید آورده و تیپ را جذاب تر کند و لباس شما را از یکنواختی خارج کند.

نکات مهم در استایل مونوکروم

1-همانطور که گفته شد در استایل مونوکروم زمان و مکان خیلی مهم است.برای شروع کار سعی کنید از رنگ های خنثی همچون طوسی که برازنده است و حاشیه امنی برای شما ایجاد میکند استفاده کنید.

2-در استایل مونوکروم استفاده از رنگ های خنثی در کنار رنگ های اصلی را از یاد نبرید

3-هنگام استفاده از این استایل استفاده از جنس های مختلفی همچون چرمی، پشمی و نیز اکسسوری ها را از یاد نبرید

دیدگاهتان را بنویسید